tisdag 23 februari 2010

Vad då klimat förrändring?


Vad är detta ska det aldrig vända!

Man försöker hålla humöret uppe , med trevliga ideer o dylikt.Men som sagt denna vinter tar på för alla.Vi här uppe i norr är ju van vintrar, men så kallt som vi har haft det är inte normalt.

Jag och en kompis diskuterade just detta,lägenhet här och en stuga på kanarieholmarna vore väl nått.Jag tror att man med åren har insett att kroppen och själen inte är skapt för att skaka och frysa.Man säger ju att man hellre svettas i hjäl än fryser.Ja jag tror jag vill svettas i hjäl.

3 kommentarer:

Tanja sa...

Vi skåningar är verkligen inte vana vid så här mycket snö. Vi brukar enbart få snö under 2 dagar sen blir det slaskigt. Denna vintern är sjuk!

piajl sa...

Yes vi här uppe håller med ,det käns som om en ny istid är på g.Pia jl

piajl sa...

Hej Tanja i kväll ska jag prata med min kompis från skåne,och det brukar ju börja med vad har ni för väder.Jag har prövat svara på din sida men det gick inte får pröva sen igen.Pia JL