söndag 28 februari 2010

Os är över

Som jag skrev i min kära kusses blogg,sorgen är stor efter os.Vad för serie ska vi se tillsammans så att vi får uppleva dessa fina stunder med varann.Glädje,skratt,stress,ilska pga någon orättvis dommare och lycko tårarna när prisutdelningen är.Eller är vi helt tömmda på alla känslor ,så att vi kommer att återgå till vardags livet av ren glädje.......vi kanske behöver på fyllning.Då menar jag inte med chipps o drickor för sånt har ju funnits på bordet,medans man tittat på os.
Eller är det så att vi fått en kick o plötsligt vill vi bli skidåkare på långdistans eller curlingspelare på heltid?Jag kan själv känna att hallo 43år strax och behöver komma i form,var ska man börja.Och sen kommer alla gammla minnen om,när man var aktiv simmare osv.för ca..........23år sen typ.Vad gör man i stället?Krramp............eller.......ja så kan jag känna det.Pia

2 kommentarer:

puzzelkvinnan sa...

Hallo håller fullständigt med,pippi power är det sedan dags för.Tjola hopp.

Pia sa...

Ja, det är nog många som känner saknad efter OS.. själv är jag inte så brydd direkt!! What´s up med din andra blogg??? Lösen?